Zaloguj się podając adres e-mail, aby zapisywać nieruchomości. Dzięki temu zawsze będziesz mógł do nich wrócić.
Jeśli pierwszy raz korzystasz z biznesowi.pl, poprowadzimy Cię krok po kroku przez rejestrację.
Jak projektować materiały skierowane do nowych grup docelowych?
Nowe mieszkanie – kto kupuje, a kto decyduje, czyli do kogo tak naprawdę mówimy w kampanii inwestycji mieszkaniowej?
Jak wyodrębniać grupy docelowe i projektować komunikację w projektach mixed use.
Gorące trendy w marketingu i ich przełożenie na marketing nieruchomości.
Jak dzięki najnowszym technologiom VR, AR, Interaktywnym Multimediom zamienić komunikację z klientem w ekscytującą opowieść.
Bez pogoni za nowością, czyli jak nieszablonowo mówić o ikonicznych budynkach biurowych
spotkanie z Izą i Wojtkiem Ławniczakami – dla wszystkich, którzy chcą zadać niełatwe pytania o projektowanie procesów, badania z zakresu human centred design, customer experience, innowacje i najmłodsze grupy demograficzne klientów.
na pierwotnym rynku mieszkaniowym.
Poznaj ścieżkę klienta, żeby lepiej sprzedawać. Praktyczne rozwiązania na przykładach konkretnych inwestycji deweloperskich.
Krótki przewodnik dla tych, którzy portale społecznościowe inwestycji deweloperskich bohatersko prowadzą samodzielnie.
Covid przyspieszył zmiany na rynku mieszkaniowym, choć nie w tych miejscach, gdzie wszyscy się tego spodziewali.
jak ich nie przegrzać i jak nie zamrozić?
jak szybko obsłużyć nowe – jaki content przygotować na pierwszym etapie zautomatyzowanej komunikacji?
The Westin Warsaw znajduje się w stołecznym Śródmieściu: al. Jana Pawła II 21
Lokalizację na mapie Google można sprawdzić tutaj.
Najbliższe stacje i przystanki komunikacji miejskiej to:
Do stacji kolejowej Warszawa Centralna można dojść w 15 lub dojechać w 5 minut.
Rozkład jazdy pociągów dostępny jest tutaj.
Dojazd z Lotniska Chopina zajmuje około 20 minut. Rozkład lotów można znaleźć tutaj.
Konferencje organizowane przez Nowy Adres to doskonała okazja do nawiązania lub pielęgnowania kontaktów biznesowych. Obok mocnej merytoryki dajemy unikalną możliwość spotkania w jednym miejscu i w jednym czasie przedstawicieli wielu dziedzin, co sprawia, że czas spędzony na konferencji możesz wykorzystać tak, jak potrzebujesz.
Nasi prelegenci to praktycy rynku, dzięki temu wiedza przekazywana na wydarzeniu jest wiarygodna, aktualna i przydatna przy planowaniu Twoich kolejnych działań.
Przyjdź, posłuchaj, porozmawiaj!