konferencja
0
Jesteś zalogowany jako: Adam Kowalski

FiRE  Real Estate Marketing Forum

  • najskuteczniejsze kanały w marketingu nieruchomości
  • kreacja idealnego produktu rynkowego
  • skuteczne zastosowania nowych technologii w marketingu deweloperskim

kolejna edycja w 2021 roku!

Zapraszamy!

Partnerzy merytoryczni 2020 echo q22 kielce Patronat Honorowy Partner Czystości Partnerzy Towarzyszący Partnerzy Strefy Chill-Out Patroni Medialni portal gratka patronem medialnym konferencji forum rynku nieruchomosci 2017

RADA PROGRAMOWA

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020

więcej Tomasz Bojęć
ThinkCo - real estate research lab
więcej Justyna Czernikiewicz
Echo Investment
więcej Krzysztof Foder
Bouygues Immobiler Polska
więcej Andrzej Horoch
WORKROOM Group
więcej Rafał Kus
Polski Związek Firm Deweloperskich
więcej Michał Nowakowski
Urban Jungle

program FIRE 2020

8:50 - 9:50
rejestracja i poranna kawa
10:00 - 10:30
  • jak napisać dobry brief?
  • jak czytać brief, nie dorabiając historii, których w nim nie ma?
  • kto dostarcza insight i skąd go bierze?
więcej Plej Brand Experience Agency
10:30 - 11:20

Jak je wyodrębniać, klasyfikować i jak do nich docierać?

więcej Very Human Services
więcej Very Human Services
11:30 - 12:10
  • co i jak policzyć przy planowaniu strategii promocji, żeby bilans wyszedł na plus?
  • rozliczanie budżetu social mediów

 

więcej Focus Media Group
12:10 - 12:40
przerwa kawowa
12:40 - 13:25

Jak projektować materiały skierowane do nowych grup docelowych?

więcej 360Inspiration
13:25 - 14:00

Nowe mieszkanie – kto kupuje, a kto decyduje, czyli do kogo tak naprawdę mówimy w kampanii inwestycji mieszkaniowej?

więcej Heidtman & Piasecki Consulting LTD
14:00 - 15:00
lunch
15:00 - 16:00

Jak wyodrębniać grupy docelowe i projektować komunikację w projektach mixed use.

więcej ThinkCo - real estate research lab
więcej Echo Investment
więcej OKAM Capital
więcej Yareal Polska
16:00 - 16:30
  • czy wybór ekologii jako USP w kampanii się opłaca?
  • od kogo się dowiedzieć, które rozwiązania w inwestycji są unikalne, nowatorskie i warte podkreslania?
  • które zielone fakty najskuteczniej kuszą klienta?
  • ekościema, czyli czego w marketingu nieruchomości nie robić
  • jakie są aktualne trendy w budownictwie ekologicznym?
więcej Polski Związek Firm Deweloperskich
więcej Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC
9:00 - 9:20
rozmowy przy kawie
9:20 - 10:00

Gorące trendy w marketingu i ich przełożenie na marketing nieruchomości.

więcej ThinkCo - real estate research lab
10:00 - 10:50
  • kto ma prawa do wizualizacji, KV, fontu?
  • kto ponosi odpowiedzialność za bezprawnie użyte logo, zdjęcie, hasło?
  • jak to wszystko zapisać w umowie?
więcej Avocado Grupa Reklamowa
więcej kancelaria Walenta Chełchowski Radcowie Prawni
więcej Euro Styl
więcej Publicon
10:50 - 11:20
przerwa kawowa
11:20 - 12:10
  • na którym etapie prac nad projektem najlepiej włączyć do nich marketing?
  • współpraca architekt-marketing – wartość dodana czy strata czasu?
więcej Urban Jungle
więcej Penta Real Estate
więcej Yareal Polska
więcej Globalworth
12:10 - 13:00
  • wokół marki
  • wokół inwestycji
więcej ThinkCo - real estate research lab
więcej Res Bona Event
13:00 - 14:00
lunch
14:00 - 15:00

Jak dzięki najnowszym technologiom VR, AR, Interaktywnym Multimediom zamienić komunikację z klientem w ekscytującą opowieść. 

więcej WORKROOM Group
więcej HTC Poland
15:00 - 15:50
  • czy klient, który podpisał umowę, przestaje być klientem?
  • jak pozyskiwać naturalnych ambasadorów marki?
więcej Bouygues Immobilier
więcej INFINITY MANAGEMENT
więcej GCE Consulting
więcej Angel Poland Group / Oddział Krakowski PZFD
15:50 - 16:30

Analiza danych, efekty i wnioski z media planu. 

więcej Media Choice
10:30 - 11:20

Bez pogoni za nowością, czyli jak nieszablonowo mówić o ikonicznych budynkach biurowych

więcej Urban Jungle
więcej Globalworth
11:20 - 12:00

spotkanie z Izą i Wojtkiem Ławniczakami – dla wszystkich, którzy chcą zadać niełatwe pytania o projektowanie procesów, badania z zakresu human centred design, customer experience, innowacje i najmłodsze grupy demograficzne klientów.

więcej Very Human Services
więcej Very Human Services
15:00 - 15:45

na pierwotnym rynku mieszkaniowym.


Poznaj ścieżkę klienta, żeby lepiej sprzedawać. Praktyczne rozwiązania na przykładach konkretnych inwestycji deweloperskich.

15:45 - 16:40

Krótki przewodnik dla tych, którzy portale społecznościowe inwestycji deweloperskich bohatersko prowadzą samodzielnie.

więcej Bees & Honey
10:00 - 10:45

Covid przyspieszył zmiany na rynku mieszkaniowym, choć nie w tych miejscach, gdzie wszyscy się tego spodziewali.

  • jak Covid wpłynie na sprzedaż online i jak skutecznie sprzedawać mieszkania w nowej rzeczywistości?
  • jakich zmian w procesie sprzedażowym można spodziewać się w najbliższych latach?
  • które elementy procesu sprzedaży można już przenieść do sieci?
  • strona WWW jako preseller
  • czy są już grupy docelowe gotowe na zakup mieszkania przez internet?
11:25 - 12:10

jak ich nie przegrzać i jak nie zamrozić?

jak szybko obsłużyć nowe – jaki content przygotować na pierwszym etapie zautomatyzowanej komunikacji?

więcej Voxcommerce Group
14:00 - 15:00
  • kto odpowiada za niezgodność wizji z rzeczywistością?
  • co agencja musi wiedzieć o prospekcie informacyjnym?
więcej Polski Związek Firm Deweloperskich

Ekspertami FIRE 2020 byli:

GOŚĆ SPECJALNY
dr Joanna Heidtman
Heidtman & Piasecki Consulting LTD
Więcej
GOŚĆ SPECJALNY
Zuzanna Skalska
360Inspiration
Więcej
Iza Bernau-Ławniczak
Very Human Services
Więcej
Tomasz Bojęć
think co. real estate research lab
Więcej
Elżbieta Brodowska
INFINITY MANAGEMENT
Więcej
Marian Bruliński
obido
Więcej
Paweł Chełchowski
kancelaria Walenta Chełchowski Radcowie Prawni
Więcej
Przemysław Chimczak
ThinkCo - real estate research lab
Więcej
Justyna Czernikiewicz
Echo Investment
Więcej
Krzysztof Foder
Bouygues Immobilier
Więcej
Paweł Gniadkowski
obido
Więcej
Damian Grzywacz
Penta Real Estate
Więcej
Joanna Hirsz-Kropińska
GCE Consulting
Więcej
Andrzej Horoch
WORKROOM Group
Więcej
Przemysław Karczewski
Voxcommerce
Więcej
Kamil Kupidura
Focus Media Group
Więcej
Wojciech Ławniczak
Very Human Services
Więcej
Łukasz Matyński
Media Choice
Więcej
Marcin Michalec
OKAM Capital
Więcej
Michał Nowakowski
Urban Jungle
Więcej
Małgorzata Nowodworska
Angel Poland Group / Oddział Krakowski PZFD
Więcej
Agnieszka Oskędra
Yareal Polska
Więcej
Michał Pieprzowski
Res Bona Event
Więcej
Artur Pietraszewski
Więcej
Bartosz Podgórczyk
Euro Styl
Więcej
Wojciech Ponikowski
Futu
Więcej
Olga Prokopiak
Yareal Polska
Więcej
Magdalena Rudzińska-Młynarska
Avocado Grupa Reklamowa
Więcej
Szymon Sikorski
Publicon
Więcej
Paweł Słupski
Globalworth
Więcej
Rafał Stacha
THTG Microsoft Partner
Więcej
Mateusz Stachewicz
PZFD
Więcej
Agnieszka Strzemińska
Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC
Więcej
Wojtek Walczak
Plej Brand Experience Agency
Więcej
Łukasz Zarębski
CAVATINA HOLDING
Więcej
Bartosz Żuk
HTC Poland
Więcej
Maciej Leonard Żybula
Bees & Honey
Więcej
1 2 3 4 5

JAK DOJECHAĆ NA KONFERENCJĘ

The Westin Warsaw znajduje się w stołecznym Śródmieściu: al. Jana Pawła II 21

Lokalizację na mapie Google można sprawdzić tutaj.

Najbliższe stacje i przystanki komunikacji miejskiej to:

  • stacja II linii metra Rondo ONZ (5 minut pieszo)
  • przystanek tramwajowy Hala Mirowska (5 minut pieszo)
  • przystanki autobusowe: al. Jana Pawła, pl. Grzybowski, Rondo ONZ i Hala Mirowska (3-4 minuty pieszo)

Do stacji kolejowej Warszawa Centralna można dojść w 15 lub dojechać w 5 minut.

Rozkład jazdy pociągów dostępny jest tutaj.

Dojazd z Lotniska Chopina zajmuje około 20 minut. Rozkład lotów można znaleźć tutaj.

Partnerzy merytoryczni 2020 echo q22 kielce Patronat Honorowy Partner Czystości Partnerzy Towarzyszący Partnerzy Strefy Chill-Out Patroni Medialni portal gratka patronem medialnym konferencji forum rynku nieruchomosci 2017

Zobaczcie, jak wyglądała druga edycja FiRE!

WEŹ UDZIAŁ W NASZYCH KONFERENCJACH!

Konferencje organizowane przez Nowy Adres to doskonała okazja do nawiązania lub pielęgnowania kontaktów biznesowych. Obok mocnej merytoryki dajemy unikalną możliwość  spotkania w jednym miejscu i w jednym czasie przedstawicieli wielu dziedzin, co sprawia, że czas spędzony na konferencji możesz wykorzystać tak, jak potrzebujesz.

Nasi prelegenci to praktycy rynku, dzięki temu wiedza przekazywana na wydarzeniu jest wiarygodna, aktualna i przydatna przy planowaniu Twoich kolejnych działań.

Przyjdź, posłuchaj, porozmawiaj!

Sprawdź cennik udziału w konferencji.